Monday, 7 November 2011

Sepang woii !

hye awesome people :)
nie sya nak citaa...
korang tau x, mase ari sabtu arituh...
sya pergi sepang circuitt !!

woahhh ! memang teruja gila lah...
selama nie setakat dpt tgok litar tuh time F1 n Moto GP je kat tv...
pergi rumah mak busu kat sepang pon lalu jee kat situ :(
memang dah lama gilaa lah sya mengidam nak masok dalam tuh...

my brother in law, team ngan abg dye singaporean main racing...
diorang memang slalu laaa ulang-alik Sepang tuh...
tapi x pernah laa sya ikot...bru kali nie ada mase freee nak ikott :)

mase on the way tuh
abg my brother in law niee drive keta makk aiii..takott gilaaa aq !

bilaaa sampai jee kat Sepang circuit...
sya memang mcm oh maii...nie laa tmpat F1 n motoGP...
n, suddenly sya dengar bunyi enjin keta yg tgah race kuat gilaaa !
memang gempak arr...

byk gilaa keta racing kat situ..most of them singaporean..
tapi syg, x dpt amek byk gambar sbab handphone sya rosak...
nie pon pakai handphone abg amek gmbar...
check it out yahh :) great photo..




that my brother team racing car.. go cybernetic !


very nice sunny dayy :D


high speed on the trackk !


i love watching this thing...they go fast in front of me, and sometime make me shocked ! haha


my second sis -,-



look at thatt :D



that day is unforgettable...
it were awesomee day :D

okey...that all..
see you again people :)

No comments:

Post a Comment